Friday 15 November 2013

Merajuk

Hehhehehhe...semalam punya cerita lah nih....al kisah aku ni mmg mudah merajuk,sensitif n mcm2 lg lah...mmg kn akuilah mr hubby kn bnyk bersabar melayan karenah aku..klu org lain,dh lama bo layan kot...tp tabik springler cz dh 8 tahunpun dia masih layan aku punya perangai cam dulu2 jugak..cuma skang ni x ler dasyat perangai aku cam dulu2...!!!
Nk dijadikan cerita semalam dia keluarler ngeteh ngn member2 dia....dr pukul 9 membawa pukul 12 lum blk2 lagi...dr blm start Maharaja Lawak Mega..sampai aku dh tengok Gerak tersingkirpn dia blm blk2 lagi...apalagi...meletus ler gunung berapi....sms xde antar,wassap jauh ler sekali...hamboi,...dh org bg keluar...dia buat x igt aku kt umah yer...hamik ko...mr hubby balik..aku buat donno jer..maka dia tahuler aku merajuk...mcm2 cara ler nk memujuk kunun2nya...sehinggalah aku mengupdate status kt FB..hahhahaha..mcm budak2 plak...ehhhh..pandai lak dia jawab yer...tp x makan saman ler cik abg oiiiii...i ttp nk merajuk jugak....(merajuk konon,tp time nk tidur,cari juga "bantal peluk")i x nak holiday g Bandung..i nk holiday g Venice(demand siot)hahahhahahahahahahhaa......Sayang kamu ketat2 my LOVELY HUBBY

Kes semalam lum settle habis...pagi2 lg aku berangin lg..puncanya..mr hubby bingit cari kunci Wish...eh eh eh...dia yg letak merata...dia nk berangin..ni ler perangai dia yg buat aku marah...letak entah kt mana..cari ke mana...aku suh cari dlm beg..mati2 dia kata xde...siap ingat lagi tu..keluar semalam pakai myvi,kunci wish tinggal ats fridge,balik dia tukar kunci myvi letak ats fridge,kunci wish bawa masuk bilik..letak ats almari solek..!.nk dijadikn cerita..almari solek mmg sepah2 sikit sbb aku tgh kemas2 nak pindah hujung bulan ni kan.. maka konon2 aku letak barang bersepahlah x jumpa cari kunci..aku pun berangin ler jugak..hanis barang2 ats almari solek dia angkut letak atas katil....tp x jumpa2 juga...siap mama ngn ayah aku cbuk cari kt ruang tamu...aku pun pelikler juga sbb start dr dia balik..mmg xde org sentuh brg ats almari tu..hujung2 ku g bukak beg bimbit dia....elok jer kunci yg dicaritu tgh bersemayam dgn selesanya.....mmg kaw2 ler aku pnya muncung...haaaaaaaaa...lain kali jgn makan semut banyak sgt yer mr Husband!!!!

No comments:

Post a Comment